5/29/2011

U-Mutsuzluk

   U-mutsuzluk birbirini besleyen birşey zannımca .Umutsuzluğun oldugu yerde mutsuzluk ; mutsuzluğun oldugu yerde umutsuzluk çıkar karşınıza .Aniden değil ; gelişini belli ederek.


   Ufacık bir aydınlık ararsınız izini sürecek ,U-mutsuzluğun o zifiri karanlığından çıkartacak ..Çırpınırsız birşeyler bulmak için .Nefes alışınıza sayı kısıtmalası getirilmişcesine daralırsınız ..Zorlanırsınız ..Zorlanıyorum .. Daralıyorum..  Bu hisse her kapıldığımda , ağlamak istediğimde ağlayamam .kendimi kötü hissettiğimizde her zamanki gibi birşey düğümleniverir boğazıma. Sıyrılmak isterim o histen olmaz .


  Arada bir ziyaretime gelen umutsuzlukla uğraşmaktayım şu sıra. Fazla geveze bir ziyaretçi .Şimdiden kulağıma fısıldadıklarıyla sıktı canımı ..Söyledikleri de kendi gibi karanlık ..Zifiri ..İçinizdeki en ufak filizden tutun da; dallanmış budaklanmışına kadar kökünden söküp atmaya kalkıyor .. Tam o anda 'Gemi' nin ezgisi işliyor ruhuma . Yaka paça def ediyor U-Mutsuzluk ikilisini .Son ses açıyorum müziği , kapatıyorum gözlerimi ..Düşünüyorum , düşlüyorum ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder