6/18/2011

23:53

Saat 23 53 , günlerdense  bilmem ne 

        İçim bir acayip , ruhum daralıyor ; odadaki herşey üstüme geliyor sanki ..Rahatsızlık  duyuyorum herşeyden ;karşımdaki sandalye ,bitiğişiğimdeki  dolap, hatta kolumdakii bileklik ..offfffff!!! Bomboş geliyor gördüklerim ,  herşey anlamsız ,saçma .. Yapbozun yanlış birleştirilmiş hali adeta ..


   Kısık şekilde çalan şarkıyı dinliyorum.  Şarkının şu cümlesi takılıyor aklıma ; şiirler yetmez sevdama öyleki derinimsin . Gerçekten  bi sevdayı anlatmaya yetmez mi kelimeler?  Yine saçmalıyorum. Birbirinden kopuk , alakasız şeyler izliyor bunu .. Aklımın kıyısına vuran onlarca düşünceden zihnim yorgun çıkıyor ..
  
   Mutsuz olduğumda , keyfim olmadığımda yaptığım şeyi yapıyorum , kulağımda kulaklık uyuyorum ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder