7/29/2011

Şükredelim Cumhuriyeti

İsyanlardayım ..


      Öfkeliyim ..  Kabıma sığamıyorum öfkemden .


Bu ülkedeki b*ktan eğitim sisteminden ,YÖK ten , aldıkları kararlardan , 


hepsinden  nefret ediyorum !!


Çok çocukça nefret ediyorum hepsinden demek belki ama ,  hislerimi en gerçekçi bu cümle ifade ediyor.


Yine insanların hayatını etkileyecek bir kararla karşı karşıyayız .. Ve ben ne yapacağımızın düşüncesi içinde 


kendi kendimi yiyip bitiriyorum.


Taksim meydanına çıkıp , en ağırından sövesim var bu  düzene !  Bir nebze olsun rahatlarım belki . Keşke bu


eğitim sistemi bir kaya parçası olsaydı ben bunu gidip YÖK ün kafasının ortasına fırlatsaydım diye düşünüp 


duruyorum .Sessiz sakin olan beni bile çıldırttırlar ya , ne diyeyim ki başka ..




    YÖK ün bu saçma sapan kararlarına boyun eğen sürüye ekstra öfkeliyim . Hele ki bir forumda, gayet ciddi 


bir şekilde şükredelim buna da diyen zihniyet her türlü kötü eğitime, hizmete ve yönetilmeye mahkumdur.  


Layığı da odur bana kalırsa. 


Elindekiyle yetinmek değil bu , bunun adı daha farklı birşey. İnsanlar ''böyleleştirilmiş '  adeta .  ''Şükredin 


elinizdekine ''aşılanmış zihinlerine .


Bu zihniyetteki bir toplum bir adım ileri gidemez . Şükredelim cumhuriyeti kurup topunu defetmek elimde 


olsaydı ülke 1 günde seviye atlardı zannımca . 

1 yorum:

  1. Fazla geldiyse size hürriyet, cumhuriyet...Özlemini çekiyorsanız saltanatın, sultanın.Hâlâ önemini anlayamadıysanız, millet olmanın... Kul olun, ümmet kalın, fetvasını bekleyin şeyhülislamın... Unutun tüm dediklerimi... Yıkın diktiğiniz tüm heykellerimi...!!! (amele)

    YanıtlaSil